"Κάτι Παίζει" στο Θέατρο…

Η παράσταση είναι γεγονός! Το κείμενο που συνέγραψαν οι ακροατές του 9.58 fm στον αέρα των ερτζιανών μέσω sms ανεβαίνει από την Πειραματική Σκηνή του Κ.Θ.Β.Ε. την Πέμπτη 27 Μαίου 2010 και για τρεις παραστάσεις. Ένα έργο που έχει για συγγραφείς 160 άγνωστους μεταξύ τους ανθρώπους και μετρά 2000 sms!!!

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Προτάσεις για τη βιντεοπροβολή, συνέχεια:

-Τα τυφλά αγάλματα, σαν προ-ραφαηλίτικες Οφηλίες, πνιγμένα στο Θερμαϊκό που είναι πλημμυρισμένος από λουλούδια, όπου εμφανίζονται σιγά-σιγά τα πρόσωπα των τριών γυναικών.

-Τα τυφλά αγάλματα, πολύ ερωτικά και σέξι.

-1η οθόνη: καταγάλανος ουρανός. 2η οθόνη: σκούρο καφέ χώμα. 3η οθόνη: "χιόνια"-παράσιτα.

-Πριν και μετά: Δάση, καμένα δάση, μικρά παιδιά να κάνουν αναδάσωση, λυπημένα πρόσωπα. Παίζει το τραγούδι «Δες τη φωτεινή πλευρά τα ζωής», Μακρινά Ξαδέλφια (διασκευή από Μόντι Πάιθονς)

-H Mαρία, εκπαιδευτικός, στην Πρώτη Δημοτικού, «πλάθει» ανθρώπους. H Mανίνα, διάσημη ηθοποιός, σε απονομή Όσκαρ και η Νίνα, μαία, φέρνει στη ζωή αμέτρητες ψυχές. Το σενάριο μπορεί να λειτουργήσει ως η θετική εκδοχή του σεναρίου που θέλει τη Μαρία φουρνάρισσα, κ.λ.π.

-Oι τρεις γυναίκες παρακολουθούν θέατρο. Η μια γελάει, η άλλη κλαίει, η Τρίτη χασμουριέται και τούμπαλιν. Δεν βλέπουμε τι βλέπουν.

-Oι τρεις γυναίκες, κόντρα σε όσα υποστήριζαν, τσακώνονται για το ποια θα πρωταγωνιστήσει γυμνή στο ταινιάκι του Κλέωνα, αφού αυτό θα προβληθεί παγκοσμίως μετά τη βράβευση του σε διεθνή διαγωνισμό.

-Παράγοντες της πόλης συνεδριάζουν με θέμα τη μεταφορά του Λευκού Πύργου και των Τειχών της πόλης στην Αθήνα. Αιτιολογικό: να μην κουράζονται οι τουρίστες. Οι «Κινηματογραφιστές στην Ομίχλη» συμφωνούν και σχεδιάζουν πλάνα με τον Παρθενώνα και τον Λευκό Πύργο δίπλα-δίπλα, που δεν θα απαιτούν πτήσεις και αεροπορικά εισιτήρια.

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Η Video-Art προβολή!

Οι προτάσεις μέχρι στιγμής:

- H Mανίνα τρέχει σε δρόμους χαραγμένους στο κατακάθι του καφέ, μέσα σ’ ένα φλιτζάνι. Φτάνει σ’ ένα ποτήρι νερό, που έχει μέσα το Θερμαϊκό. Συναντά τους υπόλοιπους χαρακτήρες, οι οποίοι παίζουν κουτσό στην παραλία, στη Λ. Νίκης. Ο Άρης παίζει στο ακορντεόν παιδικά τραγουδάκια. H Nίνα χορεύει με τον Κλέωνα σ’ ένα χαλί, όπου είναι τυπωμένη η «Σονάτα του Σεληνόφωτος», του Ρίτσου. H Mαρία, μαζί με τον Κλέωνα, μοιράζουν χρωματιστά παλτά στους μαυροντυμένους θεσσαλονικείς. Φυσάει Βαρδάρης, σφυρίζει πολύ δυνατά, ξεριζώνει το μπετόν, τ’ αγάλματα και τα κτίρια ίπτανται και φεύγουν μακριά. Η πόλη επαναστάτησε.

- Οι γυναίκες περπατούν στην πόλη ανυποψίαστες. Σκηνές δρόμου, σκηνές σε καφέ, μπαρ και ρεστοράν. Ακούγονται σκόρπιες λέξεις τους που σχηματίζουν ατάκες από sms ακροατών και τη φράση-τίτλο «Δεν Αντέχω Άλλο! Έρχονται Συνέχεια…»

- Οι γυναίκες κάνουν μάθημα χορού. Αρχίζουν ν’ αυτοσχεδιάζουν με τα βλέμματα και τα σώματα, διονυσιάζονται και αφήνονται σε παραλήρημα. Βουτούν στο Θερμαϊκό.

- Οι γυναίκες, ντυμένες στα αραχνοΰφαντα χορεύουν στην κορυφή του Λευκού Πύργου για να διώξουν το κακό.

- Οι γυναίκες βλέπουν στο φλιτζάνι πως ερωτεύονται παράφορα τον Κλέωνα και μαλλιοτραβιούνται για χάρη του στην Αριστοτέλους, Φτύνουν τον κόρφο τους να μη συμβεί.

- Η Νίνα δεμένη στην κορυφή του Πύργου του ΟΤΕ, στη ΔΕΘ, η ίδια πνιγμένη στο σιντριβάνι δίπλα στο Λευκό Πύργο (όταν είχε πολύχρωμα φώτα) και η Μανίνα-παιδί πετάει χαρταετό από την κορυφή του Λευκού Πύργου!

- H Mαρία τοποθετεί τα τυφλά αγάλματα μπροστά από κακόγουστα κτίρια.

- Oι τρεις γυναίκες, όπως πραγματικά είναι κι όχι όπως παρουσιάστηκαν στο έργο. H Mαρία, φουρνάρισσα σε σκοτεινό φούρνο, φτιάχνει ανθρωπόμορφα κουλουράκια, η Μανίνα άστεγη, ναρκομανής πνιγμένη στις παραισθήσεις και η Nίνα στη φυλακή για τους φόνους των τριών συζύγων της.

- Δυο αντρικά χέρια πιάνουν τη πεντάχρονη Μαρία. Η σκηνή επαναλαμβάνεται με τη Μανίνα και τη Νίνα. Mπορεί ο Κλέων να είναι πατέρας τους από διαφορετικούς γάμους;

- Κτίρια της πόλης, με τα πρόσωπα των γυναικών να αντικαθιστούν τα παράθυρα.

- Εφιάλτες του Κλέωνα, που θα επιλέξει ο σκηνοθέτης.

- Οι οθόνες ανοίγουν σαν παράθυρα, μπαίνει φως, ακούγονται φωνές παιδιών.

- O Kλέων, ντυμένος στα λευκά, κάθεται σ’ ένα παγκάκι της Αριστοτέλους και συνομιλεί με έναν άλλο «Θεό», τον Αναστάση.

- H λίμνη Κορώνεια σε διπλοτυπία με πρόσωπα κοριτσιών. H λίμνη στεγνή, πρόσωπα γυναικών. Φωτιά, πρόσωπα γριών. Πόλη πνιγμένη από ψηλά κτίρια, α-πρόσωπη.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Τι προβάλλεται στις οθόνες;

Οι προτάσεις, μέχρι στιγμής:

-Κλειστά παράθυρα;
-Ανοιχτά παράθυρα με θεά σε βοτανικούς κήπους, πολύχρωμα δέντρα και λουλούδια, χαρταετούς;
-Σκηνές από ταινίες; («Μάγισσες του Ίνστγουϊκ»; «Τα καλύτερα μας χρόνια», «Όσα παίρνει ο άνεμος», «9 ½ εβδομάδες;)
-Θάλασσα με ήχο κύματος, λιμάνια, πλατείες και όμορφα κτίρια .
-Kαταιγίδες, αστραπές και κεραυνοί.
-Γυναικεία βλέμματα;
-Οι γυναίκες που βιντεοσκοπεί ο Κλέων σε δραστηριότητες που επιλέγει ο ίδιος με τη βοήθεια μοντάζ.
-Σκηνές από το παρελθόν των τριών κοριτσιών.
-Διάσημες γυναίκες, όπως η Μαρία Πολυδούρη, η Λωξάντρα, Aν Χαθαγουέη-Σέξπηρ.
-Η Μαρία, γυμνή στην Αριστοτέλους.
-Τα «Τυφλά Αγάλματα» της Μαρίας;
-Η Μαρία στο εργαστήριο της, η Νίνα να οδηγεί τη Νεκροφόρα τραγουδώντας, η Μανίνα να διαβάζει τον καφέ;
-Ο Κορνήλιος και ο Άρης να έρχονται παίζοντας μουσική;
-Το μπούστο του Κλέωνα σε μια παγωμένη, αλλά ομιλούσα εικόνα;
-Δυο ραδιοφωνικοί παραγωγοί στο στούντιο, να κάνουν εκπομπή;
-Tο μόνο θέαμα που αξίζει: ο Kλέων σε στιγμές δόξας: σε χειραψία με τον Πρέσβη, να στήνεται άγαλμα του, λαός να τον προσκυνά, κ.λ.π. (μοντάζ) Μεγαλομανής γαρ!
-Αιγυπτιακές τοιχογραφίες.
- Τα συναισθήματα των άλλων. Με τρίτο μάτι την κάμερα, ο Κλέων ανακάλυψε τον τρόπο καταγραφής συναισθημάτων.
-Υπάρχουν 6 οθόνες τηλεόρασης για κάθε παράθυρο. Δηλαδή αν υποθέσουμε πως το σπίτι έχει 4 παράθυρα, τότε έχει 24 οθόνες. Σ' αυτές προβάλλονται τα πρόσωπα των τριών κοριτσιών, και με επεξεργασία φωτο σοπ, εναλαγές σωμάτων και προσώπων. Έκπληκτες διαπιστώνουν το σύμπλεγμα!
- Tο κοινό που παρακολουθεί την παράσταση. O Kλέων κρύβεται ανάμεσα τους μέχρι που τον ανακαλύπτει η κάμερα, ζουμάρει πάνω του κι τον ξανβάζει στη σκηνή μέσω οθόνης.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΜΕ)

1 anagnwsi.mp3

Προτάσεις; Ενστάσεις; Σχόλια;...

ΧΡ.Β είπε...
Αγαπητοί Θανάση, Ελένη & φίλοι +γραφείς του θεατρικού,δε θέλω να σας ταράξω, αλλά σήμερα κατάλαβα πως ο Κλέωνας ΞΕΡΕΙ!!!

Ξέρει ότι κάποιοι θα γράψουν θεατρικό με κεντρικό πρωταγωνιστή την αφεντιά του!

Δεν καταλαβαίνει πως μπορεί να συμβεί αυτό αλλά ξέρει πως θα γίνει. Του έχει κολλήσει μάλιστα ότι αυτό θα συμβεί μετά το θάνατο του γιατί πιστεύει ότι οι σπουδαίοικαλλιτέχνες μετά θάνατον αναγνωρίζονται.

Από τη στιγμή που έμαθε τα περί θεατρικού, αγωνίζεται να καταλάβει τι συμβαίνει, αλλά κυρίως να γίνει αυτό που πάντα ονειρευόταν, ώστε να είναι γίνει ένας αξιοπρεπής πρωταγωνιστής. Δε θα το άντεχε να είναι ένας μίζερος τυπάκος με ξεχασμένα όνειρα και ξεθωριασμένα χαμογελά… Δε θέλει να ζήσει μια τραγωδία,ούτε όμως να γίνει o γραφικός καραπαζο-εισπράκτορας μιας σαχλής κωμωδίας! Θέλει πάση θυσία να γραφτείτο success story της ζωής που ονειρεύτηκε να ζήσει.

Χιχι!
Χρ.Β

Υ.Γ. Σύντομα μάλιστα θα λάβει και αυτός κάποια από τα sms μας στο κινητό του
και μάλιστα…
«θα έρχονται συνεχεία»!