-Τα τυφλά αγάλματα, σαν προ-ραφαηλίτικες Οφηλίες, πνιγμένα στο Θερμαϊκό που είναι πλημμυρισμένος από λουλούδια, όπου εμφανίζονται σιγά-σιγά τα πρόσωπα των τριών γυναικών.
-Τα τυφλά αγάλματα, πολύ ερωτικά και σέξι.
-1η οθόνη: καταγάλανος ουρανός. 2η οθόνη: σκούρο καφέ χώμα. 3η οθόνη: "χιόνια"-παράσιτα.
-Πριν και μετά: Δάση, καμένα δάση, μικρά παιδιά να κάνουν αναδάσωση, λυπημένα πρόσωπα. Παίζει το τραγούδι «Δες τη φωτεινή πλευρά τα ζωής», Μακρινά Ξαδέλφια (διασκευή από Μόντι Πάιθονς)
-H Mαρία, εκπαιδευτικός, στην Πρώτη Δημοτικού, «πλάθει» ανθρώπους. H Mανίνα, διάσημη ηθοποιός, σε απονομή Όσκαρ και η Νίνα, μαία, φέρνει στη ζωή αμέτρητες ψυχές. Το σενάριο μπορεί να λειτουργήσει ως η θετική εκδοχή του σεναρίου που θέλει τη Μαρία φουρνάρισσα, κ.λ.π.
-Oι τρεις γυναίκες παρακολουθούν θέατρο. Η μια γελάει, η άλλη κλαίει, η Τρίτη χασμουριέται και τούμπαλιν. Δεν βλέπουμε τι βλέπουν.
-Oι τρεις γυναίκες, κόντρα σε όσα υποστήριζαν, τσακώνονται για το ποια θα πρωταγωνιστήσει γυμνή στο ταινιάκι του Κλέωνα, αφού αυτό θα προβληθεί παγκοσμίως μετά τη βράβευση του σε διεθνή διαγωνισμό.
-Παράγοντες της πόλης συνεδριάζουν με θέμα τη μεταφορά του Λευκού Πύργου και των Τειχών της πόλης στην Αθήνα. Αιτιολογικό: να μην κουράζονται οι τουρίστες. Οι «Κινηματογραφιστές στην Ομίχλη» συμφωνούν και σχεδιάζουν πλάνα με τον Παρθενώνα και τον Λευκό Πύργο δίπλα-δίπλα, που δεν θα απαιτούν πτήσεις και αεροπορικά εισιτήρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου