"Κάτι Παίζει" στο Θέατρο…

Η παράσταση είναι γεγονός! Το κείμενο που συνέγραψαν οι ακροατές του 9.58 fm στον αέρα των ερτζιανών μέσω sms ανεβαίνει από την Πειραματική Σκηνή του Κ.Θ.Β.Ε. την Πέμπτη 27 Μαίου 2010 και για τρεις παραστάσεις. Ένα έργο που έχει για συγγραφείς 160 άγνωστους μεταξύ τους ανθρώπους και μετρά 2000 sms!!!

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Γιατί Παίξαμε...

- Για τη συμμετοχή. Γιατί με κέρδισε η ζωντάνια του κειμένου. Αναστασία Κυριακίδου

- Κάθε μέρα άκουγα το θεατρικό, αλλά αυτήν την ώρα μαγειρεύω για τα παιδιά. Εργαζόμενη μητέρα. Εγώ τρέφομαι με τα ωραία της εκπομπής σας. Φωτεινή Ευαγγελίδου

- Γιατί ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό. Κάτι, που δεν είχα ίσως την ευκαιρία να κάνω, όταν ήμουν πιο νέα. Και φυσικά, με τρέλαινε η ιδέα πως μιλούσα –έστω κι έτσι- με τους ραδιοφωνικούς φίλους μου. Η Διπλανή σου

- Ήταν πρόκληση η συγγραφή του θεατρικού με sms. Χρήστος Βρουλλής, Κατασκευαστής Φυσητού Γυαλιού-Φωτιστικών

- Έπαιξα γιατί μου άρεσε η παρέα. Δεν έπαιξα γιατί μου τέλειωσαν οι μονάδες. Χριστίνα Κελεσίδου

-Έπαιξα μόνο για να παίξω. Το διασκέδασα και ήθελα να δω που θα φτάσει. Το πείραμα πέτυχε. Συγχαρητήρια σε όλους. Τhomi

- Ήταν ένα διασκεδαστικό, απρόβλεπτο παιχνίδι, που γαργαλούσε τη φαντασία μου και μ’ έκανε να νιώθω μέλος μιας παρέας, που είμαι σίγουρη ότι χαμογελούσε. Χριστίνα Βουμβουράκη, Αρχιτέκτων

- Δεν έπαιξα για τις προσκλήσεις. Παντελής Καραμιχαηλίδης, Συντηρητής Αρχαιοτήτων

- Μου αρέσει να πραγματοποιούνται ιδέες και όνειρα, που μοιάζουν αδύνατα. Είναι ενθαρρυντικό για όλους μας, που έχουμε ακόμη όνειρα. Ελπιδοφόρο. Έπαιξα για τη συντροφιά με φίλους. Κλωτσιά στη μοναξιά και μια χαρά καθημερινή -φρένο στα δάκρυα που, αυτοβούλως, κυλούν. Στεφανία Βελδεμίρη, Συντηρήτρια Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης, Εικαστικός. Συνήθως άνεργη ή μερικώς απασχολούμενη -καλή ώρα-.

- Έστελνα sms, γιατί απλά ένιωθα πως διάβαζα ένα βιβλίο, στο οποίο, όμως, μπορούσα να παρέμβω, να αλλάξω ροή, να δώσω κάτι από εμένα. Φυσικά και γιατί ένιωθα μέλος μιας όμορφης και κεφάτης οικογένειας. Πρώτη φορά το έκανα αυτό και ήταν πραγματικά απολαυστικό. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Χρήστος Παπαχρήστου

- Συμμετείχα γιατί μου άρεσε η ιδέα του να παίξω, να μοιραστώ ιδέες, να εξελίξω τις ιδέες άλλων και να εξελιχθεί η δικιά μου. Ελένη Τσιτσιμπίκου, Αρχιτέκτων

- Ήταν μια πρόταση παιχνιδιάρικη και με άγνωστο αποτέλεσμα. Και τώρα, τι; Αλεξάνδρα Μπάρκα

- Δεν έπαιξα γιατί εκείνη την ώρα οδηγώ προς την πόλη, καθώς είμαι εκπαιδευτικός εκτός πόλης. Παρ’ όλα αυτά, έφτιαχνα στο μυαλό μου ερωτήσεις. Έφη Καριωτάκη

- Ήθελα να σπουδάσω σενάριο και υποκριτική, αλλά όλα ήρθαν και ήταν ενάντια. Έτσι, συμμετέχοντας στο θεατρικό έβγαλα μικρές σταγόνες απωθημένων ονείρων. Ρένα, Οικιακά

- Πρώην τραπεζικός, μαμά γλυκύτατης εξάχρονης-λόγος μικρής συμμετοχής. Ελπίδα Μ.

- Μου άρεσε πολύ η ιδέα του θεατρικού, αλλά έπαιξα λιγότερο απ’ ότι ήθελα. Οι άλλοι είχαν καλύτερες ιδέες και τους έδινα… τη θέση μου. Έλσα Συμεωνίδου, Καθηγήτρια Αγγλικών

Δεν υπάρχουν σχόλια: